Za izboljšanje storitve s preverjanjem kakovosti dela
Vas zanima, kako zadovoljni so vaši kupci s ponujeno storitvijo ali kupljenim izdelkom? Želite izvedeti, kako kupci dojemajo vaše podjetje? Mi imamo odgovore na vaša vprašanja!
Raziskava trga se izvaja z naslednjimi metodami:
- Skrivnostno nakupovanje – Metoda raziskave trga, pri kateri se usposobljeni skrivni kupci obnašajo kot vaši potencialni kupci.
- Skrivnostni klic – Raziskava, ki daje informacije o tem, kaj se dejansko zgodi, ko kupec/stranka preko telefona kontaktira vaše podjetje, trgovino ali klicni center.
- Po nakupovanju – Edinstven koncept raziskave trga, ki vključuje anketiranje kupcev takoj po tem, ko zapustijo trgovino, ko so njihove impresije o opravljeni ali neopravljeni nakupov še sveže.
- Število obiskov – Metoda raziskave trga, ki se izvaja v neposredni bližini prodajnega mesta in omogoča diskretno primerjavo števila obiskov vašega prodajnega mesta s dnevnim številom transakcij.
- Preverjanje zadovoljstva kupcev – Sistematičen in objektiven način zbiranja podatkov od kupcev/uporabnikov izdelkov in storitev, ki vam bo odgovoril na vprašanje, ali so vaši kupci zadovoljni s ponujeno storitvijo in/ali kupljenim izdelkom.
Zakaj uporabljati storitve raziskave trga?
Raziskava trga je odlično orodje, če želite preveriti zadovoljstvo svojih strank in/ali ugotoviti, v kolikšni meri so postopki vaših zaposlenih usklajeni s postavljenimi standardi.